← Terug naar overzicht

CASE • SERVICEBEDRIJVEN

Werkbonnen die zichzelf invullen en meteen klaar zijn voor facturatie

Geen losstaande Excel-sheets of vergeten materialen meer. We ontwikkelden een platform waarin monteurs, planners en administratie samenwerken op één waarheid voor tijd, materiaal en klantcommunicatie.

De uitdaging

Werkorders werden vastgelegd in losse documenten. Materiaalverbruik werd achteraf uit het hoofd bijgewerkt en prijzen varieerden per calculatie. Daardoor ontstonden fouten, kostte het facturen opstellen veel tijd en misten teams inzicht in voorraad en marges.

Monteur die materieel controleert met een tablet

Onze aanpak

Impact

De buitendienst hoeft minder te bellen met kantoor, dossiers zijn compleet en klanten krijgen sneller een correcte factuur. Omdat materialen automatisch worden afgeboekt, is het voorraadbeheer sluitend en zien managers meteen welke projecten winstgevend zijn. Het platform groeit mee met nieuwe diensten en integraties.

Werkorders digitaliseren?

Wij koppelen jouw werkprocessen, voorraadbeheer en facturatie in één gebruiksvriendelijk systeem. Zo voorkom je fouten en krijgt iedereen realtime inzicht.

Bespreek de mogelijkheden